Trendy czekoladowe

Bombonierki reklamowe – jak je najlepiej wykorzystać?

bombonierka reklamowa

Istnieje wiele sposobów na reklamę. Mam wśród nich

  • ulotki
  • reklamy radiowe
  • reklamy telewizyjne
  • reklamy internetowe

i wiele wiele innych. Są to najbardziej oklepane metody reklamy, mają za zdanie jedynie zwrócić uwagę potencjalnego klienta na istnienie firmy i jej produkty, podprogowo lub czasem bezpośrednio zachęcić do zakupu bądź skorzystania z usługi. Gdy klient dokona zakupu lub skorzysta z naszej usługi często wykonuje się akcje remarketingowe, które mają za zadanie znowu go nakłonić do skorzystania z naszej oferty. Jednak najczęściej nie kształtują w żaden sposób pozytywnego wizerunku firmy i nie tworzą u klientów pozytywnych skojarzeń z firmą.

Jednak jest metoda, która robi wszystkie wymienione wyżej rzeczy – bombonierki reklamowe. Są one przez wielu pomijane, a część ludzi obawia się ich wypróbować z różnych powodów. Niestety prawdą jest, że bombonierek reklamowych nie można użyć w każdym rodzaju biznesu, wymagany jest bezpośredni kontakt z klientem lub potencjalnym klientem.

Bombonierki reklamowe – przykłady użycia

Nawet jeśli się jest firmą, która posiada bezpośredni kontakt z klientem, to bombonierki reklamowe nie zawsze będą dobrym rozwiązaniem. Jeśli bombonierki mają być opłacalne to klientów powinno być mało i powinni zostawiać jednorazowo duże sumy pieniędzy.

Przykład pierwszy

Osoby wchodzące na szkolenie lub do sklepu mogą być na wejściu częstowane bombonierkami, co od razu wprowadzi klientów w pozytywny nastrój i utworzy u nich swego rodzaju dług moralny, który będą prawdopodobnie próbowali spłacić, dzięki czemu dokona ją zakupu naszego produktu, czy też skorzystają z naszej usługi. Oczywiście nie wszyscy, jednak z pewnością może to przekonać osoby niezdecydowane do zakupy. Obok tego tworzy to u klienta pozytywny wizerunek firmy, przez co firma zyskuje pozytywną renomę, co z kolei zwiększa sprzedaż organiczną, która nie będzie wymagała takich nakładów na konwencjonalne reklamy.

Przykład drugi

W momencie podpisania umowy, w której klient coś od nas kupuje dobrym pomysłem jest wręczenie mu bombonierki reklamowej. Wywrze to bardzo podobny efekt na kliencie, jak w poprzednim przykładzie, do tego takie traktowanie klienta spowoduje, że chętniej wróci w przyszłości dokonać kolejnego zakupu.

Moim zdaniem czekoladki reklamowe to najlepszy pomysł na reklame. A co Wy o tym sądzicie?

  • Dawid

    bombonierki reklamowe to najlepszy sposób na reklame, i wcale nie taki drogi